Za vitalno starost

 
Komu je vadba namenjena:
Vadba je namenjena tistim, ki še nimajo izkušenj z jogo oziroma bi radi obnovili pripravljalne vaje po daljšem premoru. Vadba je prilagojena glede na gibalne sposobnosti starejših z uporabo pomagal in se lahko izvaja tudi na stolih namesto na tleh, glede na individualne zmogljivosti in počutja. Vključuje več vaj za hrbtenico in sklepe kot obočajna stopenjska joga ter prilagojeno vadbo za srce. Vsaka vadba vključuje začetno in končno sproščanje ter vmesne sprostitve med posameznimi sklopi vaj, dihalne tehnike, koncentracijo in zdravilne meditacije.

Namen vadbe je:
- da redno skrbimo za gibljivost hrbtenice in sklepov
- da krepimo mišično maso in njihovo prožnost
- da se naučimo zavestno opazovati svoje telo dihanje in misli
- da se naučimo sprostiti telo in um
- da si znamo ustvariti svoj mir
- da znamo prisluhniit svojemu srcu
- da se naučimo pravilnega dihanja
- da se naučimo z  dihanjem sproščati bolečine in pospešiti samozdravilne procese
- da vzdržujemo mentalno prožnost in jasnost misli
- da se naučimo ustvarjati prazne prostore med mislimi za mir tišino in blaženost.

 
Za vitalno starost
joga za starejše - prilagojena vadba 60+ (po sistemu Joga v vsakdanjem življenju)

Petki od 10.00 do 11.30
Munay center, Zadobrovška 88, Ljubljana POlje Zadobrova
Vadbo vodi: Taja Vetrovec, inštruktorica joge (po sistemu JVVŽ)

Vadba poteka  v 3 mesečnih ciklusih
1. september - november 2021
2. december - februar 2021
3. marec -maj 2021

Cena za 3 mesece: 90 EUR

Prijavite se: osebno v Munay energijskem centru vsak torek in sredo med 10.00 in 16.00 uro ter ob četrtkih med 10.00 in 18.00 uro ali izpolnete prijavnico na tej strani ali pišete na info@munay.si ali pošljete sms na 041 677 089.

Pričetek vadbe: petek, 3.september ob 10.00
Vadba traja eno uro in trideset minut ter vključuje sproščanje, blage raztezne vaje, dinamične vaje v umirjenem ritmu, dihalne vaje in meditacijo. Pridruži se že na poletni vadbi 11. avgusta gratis!

Za vadbo potrebuješ: udobno in ohlapno oblačilo iz naravnih materialov, podlogo za vadbo, odejo za sproščanje, blazino za sproščanje in meditacijo, toplo rezervno oblačilo, steklenko z vodo.

Drugi pomembni napotki za vadbo:
- na vadbo prideš s praznim želodcem, vsaj dve uri prej ne ješ
- vadba poteka v tišini in s čimmanj nepotrebnega gibanja
- med vadbo se osredotočiš nase na svoje telo in  občutke
- ne opauješ drugih in se ne primerjaš z nimi
- delaš v svojem lastnem ritmu in v skladu s svojo alstno zmogljivostjo
- kadar česa ne zmoreš ali tisti dan ne želiš izvajati, se dokler drugi ne zaključijo z vajo mirno sproščaš ali poslušaš miže inštruktorja in delaš vajo mentalno
 
In Munay!
   
Ime in Priimek:
Elektronski naslov:
Telefon:
Opombe: